Näist on jo vähä aikaa ku oon nää ostanu, mutta:
tollaset vaaleenpunaset/koralli väriset farkut!<3 im lovin it!! en oo pitkää aikaa käyttäny oikee farkkui, saatikka sit värillisii, et pelkkii legginsei jalois ollu :)) kokeilin Jossun samanlaisia housuja ja rakastuin totaallisesti ja oli pakko hankkii samallaiset! :D H&M 19,95€
Ostin samal myös toiset farkut jotka kans on rakkaus<3 Gina tricot 29,95€. niist ei nyt oo kuvaa :)
Ja sitte nyt täs lähiaikoin ostettuja:
Joku niiiiiin ihana, eli JUMPSUIT!! seppälästä 49,95€ tää on niin ihana päällä! tosi rento ja lämmin ja äää! :D sillo ku nää "potkupuvut" tuli muotii, ni en tykänny oikeestaa ollenkaa näist, mut nyt oon iha rakastunu ja vihdoin sain ittelleniki tälläsen<3 tänää ku olin viemäs roskii ni naapuri tervehti mua ja sano et: "mä ihmettelin et mikä ihmee nallekarhu sielt tulee?" :D:D
Viime viikonlopun biletykseen ostin bilepaidan, tosi kiva eikä ollu kallis; seppäläst 14,95€ :)) näyttää tosi kivalt päällä :p
uudet meikit<3 maksoin itteni kipeeks näist, mut oli sen arvost hinta/laatu suhde on kyl täys 10! tosiaa, nää kaikki makso yhteensä Sokoksesta n. 60€ :s teen joskus meikkipostauksen näistä :)
Ja sitte sormus mitä oon kuolannu ties kuiiiiiiinka kauan, mut ikin ei oo ollu kokoja!! :pp nyt VIHDOINKI sain sen! ^^
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti